... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

streda, 6. mája 2015

Skúmame nožičkami a ako sa to zvrhlo :-)

Adamko ráno vysypal košíček, do ktorého si ukladám vrchnáčiky z výživ, (lebo veď sa určite raz na niečo zídu :-) ) a začal po nich stúpať. Mal z toho neuveriteľnú radosť, tak som sledovala, čo sa bude ďalej diať . Potom si vyzul ponožky a stúpal po nich znova, sledovala som ho a keďže sme už pár dní mali v izbičke na zemi urobenú "cestu" z maliarskej pásky, napadlo ma že tam vrchnáčiky prenesieme a doložíme aj iné materiály na skúmanie.

 K vrchnáčikom sme si pridali ešte kamienky, hubky na riad, bublinkovú fóliu a gombíky.


Jeď sa Adamko nabažil pochodovania po predmetoch, postavil si z hubiek cestu pre autíčka. Bola to jeho vlastná iniciatíva, tak som sa zapojila aj ja a spoločnými silami to dopadlo takto.


Vzniklo hobkové mólo, vrchnáčikový maják, kamienkové útesy a more z bublinkovej fólie.


Potom už stačilo do mora pridať rybky a  rybárčili sme asi hodinu :-)

Samozrejme ulovené ryby, sme odvážali dodávkou na rybí trh, kde ich ujo predavač predal jednému chlapčekovi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára