... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

pondelok 18. mája 2015

Adamkove 1. narodeniny

No áno, je tomu už skoro rok a čoskoro budeme oslavovať tie druhé (stále sa neviem spamätať z toho ako rýchlo to letí), ale aj tak si rada zaspomínam na tie úplne prvé :-)
A aby toho na prvé narodeniny nebolo málo, my sme mali "prvonarodeninové" oslavy rovno dve. Jednu súkromnú, len my traja a jednu oficiálnu s rodinou.
Tá naša súkromná bola presne v deň Adamkovho narodenia. Bolo to milé, intímno-krásne a také...len naše :-) Adamko od nás dostal hojdacieho koníka, ktorý zožal obrovský úspech a upiekla som mu špaldovú tortičku s BeBe pudingom a ovocím v tvare levíka.


Na tortu potrebujeme:
- 4 vajcia, 200 g hnedého cukru, 150 ml oleja /maslo/, 100 ml horúcej vody, 250 g špald. múky, 1 kypriaci prášok, 2 lyžice kakaa ( iba ked chceme kakaovy korpus ) 
- BeBe puding, mlieko, ovocie
Postup:
Vyšľaháme žltka s cukrom na sneh. Najprv zmiešame tekuté suroviny, potom suché. Nakoniec zmiešame všetko spolu až nakoniec pridáme sneh a opatrne ho vmiešame, aby sa nerozbil. Pečieme cca 30 min, na 180 stupnov.  
Puding som robila zvlášť v tej istej forme (podľa návodu) keď už bolo cesto hotové, vychladené a vybraté. Do pudingu som dala trochu menej mlieka ako bolo uvedené, aby pekne stuhol a držal tvar. Nechala som ho vychladiť v chladničke a preklopila som ho na korpus a dozdobila ovocím.


Prípravy na tú "oficoš" oslavu som si naozaj naplno užívala a tešila som sa aj z úplných maličkostí. Keďže Adamko v tom čase miloval levíka a aj jeho narodenie sa nakoniec napasovalo na toto znamenie (aj keď pôvodne to mal byť ráčik :-) ), téma oslavy bola jasná. A ja som sa vyžívala vo výrobe výzdoby, pozvánok, zápichov do muffinov, vyberaní a príprave menu, výbere darčekov...no proste vo všetkom :-)

Prvé na rad prišli pozvánky:

Potom výzdoba:
Po nociach som strihala, lepila, viazala a tešila sa :-)

Vybrala som si žlto-modrú farebnú kombináciu.
 Samozrejme veľmi dôležité menu:


Tortu nám robila Lucka a bola naozaj skvelá.




No a nakoniec samozrejme darčeky. Keďže sme sa s našim tatinom a rodinou dohodli, že nechceme Adamka zahltiť darčekmi, rozhodli sme sa, že od každého dostane iba jeden (aj keď teda výber bol ťažký), ale naozaj som rada, že naše prianie všetci rešpektovali.
Bol to krásny deň :-)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára