... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

streda, 6. mája 2015

Ako sme sa nachystali na Veľkú Noc

Ja nie som práve človek, ktorý by tento sviatok nejako obľuboval a už vôbec nie oslavoval. Väčšina našich veľkonočných sviatkov bola niekde na chate mimo domov, alebo niekde v prírode. No keďže som človek postihnutý tvorivými záchvatmi, nenechám si ujsť ani túto príležitosť niečo vyrábať :-) a tento rok to je o to krajšie, že sa toho mohol zúčastniť aj môj Adam.

1. Veľké upratovanie
- priznávam sa, že odkedy máme nášho Adamka sa naše naozaj precízne "veľké upratovania" scvrkli na "rýchle a čo najefektívnejšie upratovanie". Neviem ako to robia iní, no ja to pri tom mojom turbo dieťati jednoducho neviem. Avšak verím a dúfam v to, že to rok od roka bude lepšie a lepšie.
Už tento rok som postrehla zmeny oproti minulému....napriek niekoľkým vyliatým vedrám vody, na pozmývanú podlahu, oťapkanie práve umytého skla na balkónových dverách, vysypania smetného koša a niekoľkých ďalších, pre mňa v daný moment vôbec nie úsmevných, príhod sa nám podarilo aj toto...
to mu išlo fakt dobre...podozrievam ho že to v minulom živote robil veľmi často :-)

Adamko pri tejto činnosti tvrdil, že umýva riad...tak som ho v tom nechala...aspoň som stihla umyť linku :-)

1. Zdobenie 
No áno, uhádli ste, táto činnosť je zo všetkých "predsviatkových" činnostiach pre mňa tá najradostnejšia a veruže si ju užil aj Adamko :-)

Veľkonočný košík na stôl
Naše maľované vajíčko
Jarný obrázok na stenu
Veľkonočné pohľadnice
Darčeky pre babky
Ozdoba na okno
Lepenie nálepiek a odtlačky zo zemiakov

3. Pečenie
To čo si Adamko ešte na Vianoce až tak neužil, si tentokrát užil úplne úžasne, ja som bola naozaj hotová, ako ho pohltilo vykrajovanie koláčikov, jeden celý plech vyvaľkal, vykrojil a poukladal na plech celkom sám.


4. Oblievačka
Tak to je moja najmenej obľúbená časť, ale už teraz som v Adamkových očiach videla, že bude jeho najobľúbenejšou.  Moji chlapci ma ale ovlažili len naozaj jemne :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára