... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

sobota, 2. mája 2015

Ako sa to všetko začalo.

Ako?
No jednoducho. Jednej noci prišiel na svet. Maličký, nádherný a celý náš. Náš vytúžený Adam. Mal vlasatú hlávku a ten najprenikavejší hlások na svete, ktorý mu mimochodom ostal do dnes a nie je to žiaden hlások, ale riadne zvonivé hlasisko.

Od tej chvíle ako som si ho prvý krát privinula sme parťáci. Učíme sa jeden od druhého a mňa nesmierne baví pozerať sa na svet jeho očami. Teda aspoň sa o to snažím, aj keď nie vždy to ide podľa mojich predstáv, predsa len dospelosť riadne kriví charakter :-)
Od prvej chvíle ma bavilo pozorovať ako húževnato sa snaží prispôsobiť novému prostrediu, obdivovala som ako rýchlo sa učí byť jeho súčasťou (to obdivujem do dnes). A každým dňom som s radosťou sledovala jeho pokroky.
Dnes je tomu už 21 mesiacov (a jeden deň) čo ma neprestáva fascinovať aký šikovný, húževnatý, temperamentný, živý, tvrdohlavý, múdry a nesmierne vnímavý je náš Adam.
Ľúbim ho :-)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára