... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

pondelok 18. mája 2015

Naša prvá kniha

Predstavujem vám našu prvú spoločne vyrobenú knihu a ako inak o autách, aj keď teda s podtitulom farby :-) Dnes sa u nás vážne pilne pracovalo od skorého rána, kedy mi Adamko priniesol lepidlo a zavelil: "otvoriť a ideme lepiť".


Mne viac nebolo treba a keďže už nejaký ten piatok mám nachystané vytlačené autíčka, schytila som papiere, fixky, lepidlo a nožnice a už mi fantázia pracovala :-D


Adamko sa zhostil úlohy perfektne a naozaj krásne (už sa snaží vymaľovať presne daný objekt) vymaľoval jednotlivé autíčka rôznymi farbami.


Potom ho napadlo, že každé autíčko niekomu patrí a tak mi veľmi zaujato vysvetľoval, ktoré autíčko komu dáme. Tatinkovi modré, tete Dade žlté, dedemu zelené, babke červené a tak podobne.


Vymaľované autíčka sme natreli lepidlom a prilepili na stránky kníh.



A keďže každá správna kniha musí byť aj zviazaná a mať prednú obálku, dolepili sme dopredu na prednú stranu názov knihy (výseky z machovej gumy) a celú knižôčku som zošila.



Adamko má z knihy veľkú radosť, tak myslím, že nebude posledná, ktorú sme si vyrobili. Už teraz mám v hlave kopec nápadov na tie ďalšie :-)



Ak si chcete takúto knihu vyrobiť aj vy, nech sa páči predloha :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára