... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

sobota, 2. mája 2015

Prvý krát tvoríme

Perfektný nápad na tvorenie aj s malými deťmi som našla na internete (Pinterest) a hneď sme ho s Adamkom museli aj zrealizovať. Mal vtedy asi 10 mesiacov.
Išlo o jednoduchú a hlavne čistú!!! výtvarnú činnosť, z ktorej na moje počudovanie vzniklo naozaj milé dielko, ktoré dodnes zdobí našu stenu v obývačke :-)


Tento prvý výtvarný počin odštartoval naše tvorivé harašenie. Našťastie Adamko zdieľal (a doteraz zdieľa) so mnou moje nadšenie a musím povedať, že nepatrí medzi deti, ktorým by vadili zašpinené ruky. Práve naopak, prstové farby a hlavne rozmazané úplne všade sa stali jeho obľúbenou zábavou :-) Sám si ich dokonca začal pýtať a tak vzniklo niekoľko celkom milých dielok, ktoré mám už navždy uschované v mojej krabici pokladov pod hlavičkou, "prvé diela môjho syna" :-)


 Najprv sme maľovali len za stolom a len s prstovými farbami- zo začiatku dával Adamko všetko do pusy a všetko chcel ochutnávať, tak som ho chcela mať pod kontrolou :-)

 Ale okolo roka sme začali viac experimentovať a skúšať rôzne techniky, rôzny materiál, rôzne prostredie a rôzne polohy pri maľovaní a tvorení.
kreslenie kriedou na vodorovnej podložke
maľba valčekom po stojačky
lepenie nálepiek
kreslenie štetcom a vodou na asfalt
prvý samostatný obraz- maľba štetcom
A toto je Adamkovo výsledne dielo, na ktoré som patrične pyšná, pretože ho urobil celkom sám :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára