... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

sobota, 2. mája 2015

Vianoce 2014


Konečne. Prišli prvé Vianoce (2014), ktoré si už Adamko bude naozaj uvedomovať, bude sa môcť podieľať na ich príprave, nasať vianočnú atmosféru a ochutnať aké to je byť obdarovaný a obdarovať.
Pre mňa majú od detstva Vianoce zvláštne čaro a skladajú sa z mozaiky, ktorú som ešte ako dieťa skladala so svojou mamkou. Táto mozaika má 5 prekrásnych častí a ja si nikdy nenechám ujsť žiadnu z nich. Tento rok sa ju pokúsim prežiť spolu s Adamkom :-)
Tak posúďte či nám to vyšlo.

1. Tvorenie
Keďže každý rok vyrábam ručne pohľadnice, menovky na darčeky, dekorácie, ikebany, vence a pod. Ani tento rok nemohol byť výnimkou, obrovskou zmenou však bolo, že tohto roku mi už asistoval Adamko.
Pozdravy- prstovými farbami a svojimi dlaňami vymaľoval stromčeky a potom sme spolu lepili hviezdičky.
Vianočné pohľadnice


Tiež sme spolu vytvorili menovky na vianočné darčeky pre celú rodinu, Adamko vymaľoval a ja som ich zalaminovala pre lepšiu trvácnosť. Krásnych anjelikov si môžete stiahnuť tu .



2. Balenie
Na tejto časti sa Adamko podieľal vyrobením menoviek na darčeky a následným podávaním lepiacej pásky a demoláciou vianočného papiera. Fotiť som nestíhala, pretože som sa snažila zachrániť aspoň niečo :-)

3. Pečenie
 Áno, áno aj na pečení medovníčkov sa Adamko zúčastňoval a dokonca nadšene priložil svoju drobnú rúčku k dielu...dopadlo to zdarne a na štedrovečernom stole sa objavilo niekoľko jeho vlastnoručne vykrojených skvostov :-)




4. Zdobenie
Zdobenie resp. vyrábanie ozdôb a dekorácií, sme tohto roku poňali v štýle vianočného venca na vchodové dvere, vianočného stromčeka, miniikebanky na stôl (o ktorú som sa celý čas bála, či nespočinie v osídlach nášho drobčaťa)  a vianočnej guli, ktorú sme s Adamkom urobili spoločne. Tu je ukážka nášho stromčeka a vianočnej ozdoby, trónila si celé sviatky zavesená na chodbe na stene oproti dverám, aby si ju každú všimol :-)


5. Atmosféra
 Naša vianočná atmosféra sa dostavila už 6. decembra ráno, keď si naše drobča našlo v čižmičke, ktorú si večer poctivo vyčistilo, nádielku od Mikuláša a pokračovala každodenným otváraním Adventného kalendára, hurááá nech sú tu opäť Vianoce.



najväčšiu radosť urobila knižka a mandarínky :-D
Náš adventný kalendár pozostával z obálok, vlastnoručne potlačených, v ktorých boli úlohy,  miniknižôžčky, vykrajovačky, nálepky, pečiatky a podobné drobné srandičky, ktoré urobili nášmu drobčaťu obrovskú radosť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára