... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

nedeľa 31. mája 2015

Zase mamka tvorila

Moje ruky neposedky zase nevedeli čo so sebou a tak som vytiahla krabicu s filcom a svete div sa, odrazu sa mi pod nimi začali objavovať takéto postavičky...

Motýľa som urobila kvôli knižke Nenásytná húsenička od Erica Carleho. Síce sme jedného, (ktorého sme pri čítaní používali) už mali, ale uznajte nebolo to ono, zalaminovaný obrázok sa predsa až tak neráta, ako niečo hmatateľné :-) A tak sa nám na konci zo zakuklenej tučnej húseničky vyliahne takýto krásny motýlik.


"Naša Mica parádnica, toť nie dávno ani, sadla si vám na pohovku ako veľká pani." .... Presne kvôli tejto milej básničke z knihy Už ho vezú od Ľudmili Podjavorinskej, ktorú má Adamko veľmi rád, som urobila našu Micu parádnicu...a že je teda riadne parádna...modrá so žltými škvrnami.


Určite poznáte pesničku: "Bolo raz jabĺčko krásne, malo líčka červenééééé"...no mamka nemala červený filc a tak si spievame, "malo líčka zelenéééé" a Adamkovi to vôbec neprekáža, takže si spievame ďalej a tento červíček nám  tomu veselo vykukuje


V knižôčke O slimáčikovi a kobylke Agáte býva kobylka v domčeku z muchotrávky. Adamka to veľmi zaujalo a muchotrávka sa mu zapáčila, tak sme si povedali o tom, že je jedovatá a aby si to zapamätal, tak som mu jednu muchotrávku vyrobila :-)
 

No a tohto hrošíka sme si urobili len tak, pre radosť :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára