... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

streda 3. júna 2015

Hasiči

Stačilo nám jedno poobedie a Adamko totálne prepadol "HASIČSKEJ" vášni :-) Boli sme sa pozrieť na hasičov, Adamko si posedel v hasičskom aute, pobehal si v hasiacej pene, videl hasičské vybavenie a taktiež bol svedkom zásahu hasičov pri požiari a "naštudoval si" ako sa hasí oheň :-) bol nadšený a z hasičského auta sme ho doslova ťahali. Od tohto dňa mi doma pobehuje malý hasič s miskou na hlave (prilba) a rúškom na tvári (plynovou maskou), vykrikujúci Iuiuiuiuiu horííí, dýýým, rýchlo masky, prilby nasadiiiiiť... hasímeeeee :-)








Už dávnejšie som náhodou v obchode naďabila na skladačku "mužských" povolaní. Je tam 6 obrázkov, z čoho sa každý skladá z iného množstva častí....keď Adamko zistil, že je tak aj hasič, skladáme už len toho.



Rozmýšľala som ako Adamkovi vytvoriť magnetickú hračku s témou hasičov a ono si tá hračka našla cestu ku mne sama. V bazáriku u nás na sídlisku som našla magnetickú dosku na ktorú sa prikladajú hasiči, a príslušenstvo, najlepšie na tom bolo, že ma vyšla niečo málo vyše eura. Asi ste si domysleli, že môjmu drobcovi urobila neskutočnú radosť.


Adamko stále spieva o tom ako točil volantom v požiarnickom aute a tak sme si jedno také vytvorili, aby nám krášlilo stenu v izbičke. Drobcovi sa najviac páčila tvorba ohňa (prstové farby džabať hlava- nehlava na papier :-) Potom už stačilo len nalepiť jednotlivé časti, vytlačiť fotku z dňa hasičov, na ktorom sme boli a obrázok do izbičky bol hotový.


K schopnostiam hasiča patrí aj rýchly zásah, presná muška a dobrá kondička, tak sme teda trénovali.


môj malý hasič v plnej zbroji :-)
No a ako by to bolo, ak by hasič nemal aj svoje hasičské auto? Stačili nám naň len dve škatule, tri matice, nožnice, lepiaca páska, farebný papier a bolo hotovo. Ach ako ľutujem, že som pri sebe nemala v ten moment, keď sme ho spolu s Adamkom dokončili kameru. Skákal ako malá žabka a vykrikovala jukuuu, jukuuu (preklad- juchuuu) máme požiarnické auto :-) Ach zožrala by som ho vtedy...koľko málo stačí k šťastiu dieťaťa a teda aj môjmu.


môj mini hasič v akcii

2 komentáre: