... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

streda 22. júla 2015

"Malé krôčky pre ľudstvo...veľké pre človeka"

 Neuveriteľné, koľko veľa sa toho dieťa naučí za rok. Od ležiaceho, nesamostatného tvorčeka odkázaného na ľudí okolo seba, až po samostatnú bytôstku, tvrdošijne si presadzujúcu svoj názor. 
O chvíľu má naše drobča dva roky a tak som sa trošku hrabala vo fotkách (z čisto sentimentálnych dôvodov) a našla poklady... Adamkove "tenkrát poprvé" samozrejme je toho omnoho viac, no nedalo mi nepodeliť sa s vami aspoň o niektoré z nich :-)

- prvý deň doma- báli sme sa a nevedeli čo a ako, ale zvládli sme to :-), prežili sme všetci
- prvá prechádzka- och boli sme takí pyšní a neustále sme sa naahovali o to, kto bude kočíkovať- vysmiaty sme boli ako dve lečá.
- prvé držanie hlavičky- neuveriteľné, taký výkon - z tohto momentu mám asi trilión fotiek z každého uhlu a každej strany, bola som naozaj pyšná matka.
- prvý stret s literatúrou (dva dni predtým držal prvý krát v rukách loptičku, no pravá eufória u mňa prišla, keď ho medzi hračkami, ktoré mal po ruke zlákala najviac kniha... už vtedy to bolo jasné.


- prvý vedomý úsmev- zo spánku sa smial už predtým, ale takto na "bdelo" to bol pre mňa neopakovateľný zážitok.
- prvé kúpanie- och ako som sa bála
- prvé samostatné papanie lyžičkou
- prvý krát v športiaku


- prvé lezenie
- prvý krát sa sám posadil
- prvá socializácia
- prvý krát sa sám postavil- na to si spomínam veľmi živo, stál tam a smial sa asi pol hodinu, takú radosť mu urobila táto novonadobudnutá zručnosť... pre nás to znamenalo koniec pokojnému zaspávaniu.


- prvé umývanie zubov- vtedy ešte z radosťou a bez boja
- prvý krát na hojdačke
- prvá mrkvička
- prvé krôčiky


- prvé kúpanie vo veľkej vani
- prvý krát na nočníku
- prvý rožok
- prvý krát na karnevale


A tu je dôkazový materiál, že z nášho syna rastie malý intelektuál...

- prvý krát na festivale
- prvý koncert
- prvý krát v telke
- prvá tvorivá činnosť

Teraz je z nášho drobčeka už veľký, skoro dvojročný chlapček a tých.. "prvých razov" je stále pred nami neúrekom, som šťastná, že môžem byť pri tom všetkom čo ho ešte stretne... som šťastná, že som jeho mama :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára