... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

streda, 12. augusta 2015

Guľôčky

Hrávali ste sa aj vy ako deti s guľôčkami (sklenenými a hlinenými)? Keď som bola malá ja, už to nebolo také rozšírené ako za čias našich rodičov .. predsa len pokrok (plastové céčka a neskôr pogy) je pokrok :-), ale keďže my sme ich mali doma neúrekom, hrávala som sa s nimi v kuse.
Už dlhšiu dobu mám doma sklenené guličky (100ks výpredaj v Tescu- no nekúp to :-D ) a využívame ich na rôzne hry. Dnes ma s nimi napadlo toto:

1. nachystala som si všetko potrebné.
2. do krabice som vystrihla tri rôzne veľké otvory a natrela ju čiernou akrylovou farbou.
3. každý otvor som označila inou farbou, neskôr plánujem pripísať aj čísla.
4. potom už stačilo len pridať zopár sklenených guľôčok.
Hra chytila drobča, mňa a...
v závere aj nášho tatina... ten by snáď hral aj do teraz :-D
Vyskúšajte, určite sa zabavíte celá rodina a v týchto horúčavách to naozaj príde vhod :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára