... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

štvrtok 27. augusta 2015

Osviežujúci koktejl

Horúce dni sú už asi za nami, no my ešte "letujeme" a k letu patrí aj osviežujúci pomarančový koktejl, ktorý sme si dnes s Adamkam pripravil.
Ak chcete ochutnať aj vy, čítajte ďalej a dozviete sa ako na to :-)


Najprv sme si pripravili všetko čo na to bolo potrebné...

citróny a ľad nájdete v závere článku na vytlačenie :-)

Rolku od toaletného papiera obalíme do krepového papiera.... to išlo Adamkovi dobre, pretože sa mu páčilo zastrčiť krepový papier do oboch koncov rolky.


Potom sme si vymaľovali citrón a ľad. Vystrihla som ich a do citŕóniku som urobila zástrih v tvare trojuholníčka, aby sa dal ľahko zastrčiť do pohára.


Z chlpatého drôtiku sme vyformovali slamu a zastrčili ju do pohára.


Na okraj sme zastrčili citŕon.


Nalepili sme kocky ľadu (ľad je teraz u nás veľmi populárny, na všetky možné aj nemožné spôsoby).


Z košíčka na kokosové guľky a špajle urobil Adamko dážniček na ozdobu do nášho drinku.


A potom už stačilo prizvať tatina, aby si mohli spolu štrngnúť. Hmm ja som ostala bez drinku, chlapci mi všetko vypili :-)


Ochutnávka bola a vraj aj chutilo.


A takto vyzerajú naše hotové "drinčíky".



Ak sa vám to zapáčilo vytlačte si predlohy, zbehnite na záchod po jednu zatúlanú, nevihodenú rolku od "toaleťáka" a hor sa do tvorenia :-)

Pekný deň.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára