... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

štvrtok 13. augusta 2015

Podložka na hranie

Už dávnejšie som si chcela urobiť poriadok vo svojich zbytkoch a látkach, ktoré mi ostávajú z mojich "šicích záchvatov" a konečne k tomu došlo :-)
Pekne krásne som si vytriedila za jednu tašku zdrapčekov, ktoré už nikdy nepoužijem a nechala tašku ležať pri dverách. No ale ako by to bolo, keby som nepotrebné kúsky len tak nahádzala do tašky a hodila napospas kontajneru a drtičky odpadu? Och nedalo mi to a ....
... rozhodla som sa niekoľkým z nich dať ešte druhú šancu a tak vznikla podložka na hranie pre Adamka.

Stačilo pridať zopár kociek zo stavebnice (kupovaná v Lidl) a zábava sa mohla začať.

Takto vyzerá košíček nachystaný pre Adamka

Začíname tvoriť mestečko

Adamko tankuje.

Na Adamkovu žiadosť boli vytvorený aj mini panáčikovia- Ondrík a Baška :-)

Každé veľké mesto má aj železnicu, Adamko ju pomenoval- "Stanica Dub"

Mestečko Adamko doplnil okrem železnice aj o niekoľko budov, obchod, poštu a bankomat- nechápem prečo tak trval na tom, aby tam bol :-)

Teraz ma napadlo, že hoci Stanica sa volá Dub, meno sme nevymysleli pre naše mestečko... zajtra doladíme :-)

Nečakala som, že bude mať podložka taký veľký úspech, ale som tomu rada... vivat škrečkovanie rôzneho tvorivého materiálu :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára