... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

sobota, 26. septembra 2015

Čo robiť keď prší? ....garáže.

Posledné dni sa trošku schladilo a naša matička Zem sa rozhodla vynahradiť nám tohtoročné sucho poriadnou dažďovou nádielkou. Nám to ale v žiadnom prípade nevadí a ako by to bolo, ak by sme sa nechodili do sýta vyčľapkať a vyšaliť do dažďa?



 Vôbec ma neprekvapuje, že sa moje dieťa rado prechádza a čvachce v daždi.... má to proste po mne. No po dvoch hodinách, kedy som usúdila, že je naozaj čas zaliezť do tepla a sucha, mi dalo celkom dosť práce, dostať ho domov. Pomohlo len jediné... spomenúť, že sme predsa nedokončili našu garáž pre autíčka a tie teraz len tak ledabolo ležia nezaparkované, čo je absolútne nemysliteľné a snáď nechceme prísť domov a zistiť, že na každom aute máme papuču ;-)




Pamätám si časy, keď som si ako dieťa stavala z fixiek a farbičiek ohrady pre zvieratká a vytvárala Zoo, či hospodársky dvor... tie časy sú tu opäť, akurát tentokrát staviame s Adamkom garáže, parkoviská a rôzne parkovacie domy.


Po takomto stavebnom záchvate sme si za odmenu s Adamkom nachystali "stonožkovú" desiatu.


Mladý muž odfukuje, tak si idem urobiť dobrý, teplý čaj a zaleziem si s knihou pod deku. U nás svietia sviečky a hneď sa mi zdá, že je tu teplejšie a útulnejšie. 
Krásnu zamračenú a upršanú sobotu Vám želám.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára