... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

nedeľa 20. septembra 2015

Domáce Rafaelo

Onedlho bude mať naša baby sviatok a tak sme si s Adamkom dali trošku záležať a vytvorili jej "domáci" darček- Rafaelo dezert.

 
Vyskúšala som už množstvo receptov, ktoré som na Rafelo guličky našla, no na moje zdesenie (a čestné hračkárske, že som sa presne pridŕžala inštrukcií) mi nikdy nevyšli tak, ako som si to predstavovala. Tento recept je čistá improvizácia v duchu hesla... "hlavne čo najjednoduchšie a z toho, čo špajza dala" no a na moje prekvapenie to funguje. Guľky krásne držia tvar a sú veľmi chutné. 


RAFAELO GULIČKY

- 3ks bio špaldových plátkov
- jedno salko
- cca 100g kokosu (pridávala som od oka podľa hustoty)

Keksíky podrviť, zmiešať so salkom a kokosom, vytvarovať guličky a baliť v kokose.
Hotovo, jednoduché a ozaj skvelé.


V chladničke krásne spevnejú a sú naozaj lahodné. Ja ich držím v plechovej škatuľke. 



 No a zabalené v plechovičke ich ako dezert dostane aj naša baby. Niet nad handmade darčeky.. teda aspoň v mojich očiach.



Krásnu nedeľu prajem.

4 komentáre:

  1. Co jsou prosím ty špaldové plátky?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, kupujem tieto http://www.bioprevas.sk/sk/E-shop/Nasa-ponuka/Bio-slane-pochutky/Spaldove-platky-chrumkave-100g.html majú ich v každých potravinách :-)

      Odstrániť
    2. To bylo první, co mě napadlo, ale říkala jsem si, že to nebude ono, když jsou ty plátky slané. Tak asi zkusíme:)

      Odstrániť
    3. Ono to, že sú slané vôbec nie je cítiť, to salko to prebije :-) a inak niekde mám uložený recept aj na domáce salko, ktorý sa chystám vyskúšať, tak som zvedavá či bude také "pravé", že ho budem môcť nahradiť aj v tomto recepte :-)

      Odstrániť