... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

piatok 18. septembra 2015

Menovky pre kvietky

Mamíí ako sa volá tento? Mamííí a tento? Ako sa volá tento? Toto ja počúvam každý deň a keďže môjmu synovi botanické označenia rastlín veľmi nepasujú a akosi sa s nimi nevie zžiť, vymýšľame našim kvetom vlastné mená- no len, jedna vec je vymyslieť a druhá zapamätať si :-) A tak sme si s Adamkom povedali, že naším kvietkom urobíme menovky.

 
Lekárske špachtličky sme natreli čiernou akrylovou farbou. 
Keď vyschli, napísala som mená bielou voskovou pastelkou. Väčšinu mien vymyslel Adamko, naozaj neviem odkiaľ to berie, ale som rada, že jeho fantázia pracuje.


No a potom už len Adamko pozapichoval menovky našim kvietkom do črepníka.


Áno viem, že Adamko ešte nevie čítať a tak si neprečíta sám meno kvietku, ale neuveriteľne tieto pomocníčky uľahčia život mne, pretože ak ešte niekedy u nás zaznie otázka...Mamíííí a ako sa volá tento? ... pohotovo prečítam a bez stresu, či správe (lebo na rozdiel odo mňa si môj syn všetky tie mená pamätá), odpoviem :-)


Takto vyzerajú tie naše krásky teraz, s novým "vylepšením".


Prajem pekný večer.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára