... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

sobota, 26. septembra 2015

Stiahnuť, vytlačiť si a hrať sa.

Veľmi rada vyrábam aktivity, hračky a rôzne pracovné hry, či už pre Adamka, alebo predtým pre moje detičky v škole. No niekedy tak dobre padne, keď nájdem stránku s free súbormi na stiahnutie.. a tak len zadám "tlačiť", postrihám, zalaminujem, podlepím a môžme sa hrať :-)

A tak sem pridávam naše najnovšie prírastky aj s linkom na stiahnutie, aby ste si aj vy trošku uľahčili.
Pekný deň a pamätajte... kto sa hraje, nehnevá :-)

Triedenie, priraďovanie
Emócie
Povolania
A tu ešte zopár predlôh na stiahnutie, ponachádzala som ich na internete, stiahla do počítača a bohužiaľ stránky odkiaľ boli som si neuložila, tak snáď ak boli voľne stiahnuteľné tam, nebude vadiť ak ich dám aj sem pre vás.

Tieňové pexeso- zvieratá:

Kartičky- emócie

Kartičky- počasie:

Farby

Puzzle- autá

Pexeso- ovocie

Kartičky- čísla

Veľa mamičiek na MK odo mňa pýta kartičky k tejto aktivite...tak nech sa páči na stiahnutie :-)


Kartičky na triedenie záchranárskych zložiek.

Viac toho nájdete u mňa v blogu na MK
tu a tu.
A ak aj u vás dnes prší, šup vytlačiť si nejakú aktivitku a hurá do toho :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára