... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

piatok, 18. septembra 2015

Taký náš... piatok, piatoček

Dnešné ráno sa začalo dosť uplakane a keď už som si začínala myslieť, že takto bude pokračovať aj zbytok dňa, odrazu sa všetko zvrtlo a všetko to začalo jabĺčkom.


Keď došlo na geaboard, bol to už zase môj usmievavý Adamko.  Mimochodom, tento vynález je úplne perfektný a ďakujeme zaň šikovnej mamičke z vrecúškovej výmeny.


Ku geaboardu máme aj predlohy, podľa ktorých potom neskôr môže Adamko zostavovať rôzne obrázky. Ak by ste si také to predlohy chceli urobiť aj vy, stačí si vytlačiť tieto tabuľky a jednoducho do nich fixkami predlohy nakresliť. Predlohy na písmená si viete vytlačiť napríklad  tu.



Na prechádzke sme si to naozaj užili a nazbierali takéto krásne poklady a už teraz mám v hlave milión nápadov, ako by sa dali využiť.


Už niekoľko dní Adamka baví hrať pexeso. Najprv len priraďoval obrázky, no teraz sme vyskúšali hrať ho podľa klasických pravidiel. Zatiaľ však hráme na miesto pexesa hru.... "Otáčam zaradom do vtedy kým nenájdem" :-)


A aký by to bol deň, ak by sme ho tak. ako sme jabĺčkom začali, neboli jabĺčkom aj dokončili? Vznikol tento mňam jablkový zákusok k večernému poháru mlieka.  Recept nájdete tu, ja som vynechala kakao.


Majte sa krásne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára