... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

pondelok, 7. septembra 2015

Víkendová všehochuť

Určite aj u vás sa soboty upratuje, vyvára, leští, vysáva... aby sa v nedeľu mohlo trošku oddychovať a vyraziť niekam do prírody. A tak je to aj u nás.
Adamko sa už plnohodnotne zapája do nášho sobotného upratovacieho ošiaľu. Som rada, dúfam, že mu to ostane aj do budúcnosti :-)


A keď varím ja, varí aj Adamko. Na obed pozval aj macka Floriána... tak krája kapustu na polievku a vraj budú aj palacinky.


Na akcii nášho materského centra som konečne znovu po dlhej dobe mala možnosť ponoriť ruky do hliny, ach, ako ja to zbožňujem... s Adamkom sme si vyrobili "okienku do praveku" a v sobotu sme ho nainštalovali do kuchyne.


Tak a v nedeľu konečne vytúžená prechádzka... pomaly sa blíži jeseň a ja zbožňujem jej vôňu a farby.




Špinavé dieťa... šťastné dieťa :-)


Pekný zbytok víkendu :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára