... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

utorok 20. októbra 2015

Funny food... alebo ako šantíme s jedlom

Áno, áno, viem, že s jedlom sa hrať nemá, ale čo takto vyhrať sa s tým, ako si ho naservírujeme na tanier?


Už niekoľko týždňov si s Adamkom vytvárame na tanieri jedlé kreácie a potom sa z nich vytešujeme a smejeme, keď postupne miznú z taniera rovno do našich brušiek. Niektoré ste už videli a tu sú ďalšie.

DESIATA:









Začali sme desiatami, ale keď sa ma Adamko aj pri obede začal pýtať "mamka a čo si vytvoríme na tanieri?" bolo to jasné. Sem tam, keď je chuť a čas, urobíme si aj "kreatívny obed". Niet sa čo čudovať, že to začalo baviť aj nášho tatka a srdiečka z mrkvy sme do polievky vykrajovali celá rodina :-D

POLIEVKA:

Zemiaková biela polievka
Bryndzová polievka
Hráškovo- mrkvová polievočka

Hrášková- krémová polievka
DRUHÉ JEDLO:






Brokolicové fašírky

A nie, nebojte sa nemávame vždy len zemiakovú kašu, ale pravdepodobne pri nej ma poväčšine chytí nejaký kreatívny záchvat a už to ide :-)

OLOVRANT:




Adamkova špecialita- Aryzónky vo výžive

Majte krásny deň :-)
M-
 

4 komentáre:

  1. To je nádhera! Určitě to takhle mnohem víc chutná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za novoročné prianie, teším sa že som Vás objavila-:) ...zastavila som sa pri tomto príspevku pretože ma ohurili Vaše výtvory na tanieri...úžasné...určite sa sem budem vracať pre inšpiráciu :) Pekný večer ! Danka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi ma teší, že ste zavítali a ďakujem za milé slová :-)
      Marianna

      Odstrániť