... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

piatok, 9. októbra 2015

Jesenné tvorenie

Jeseň je ideálny čas na tvorenie. Vonku je už chladnejšie a tak viac času začíname tráviť doma. Ak už vyjdeme von, ponúka sa nám možnosť nazbierať si množstvo prírodného materiálu, ktorý sa dá úžasne využiť. Ja som odjakživa nadšený zberateľ kamienkov, vetvičiek, šišiek, kôry, listov a všetkého čo vonia po našej matičke Zemi... a Adamko to pravdepodobne zdedil po mne... huráááá :-)


A tak sa nám domácnosť začína plniť rôznymi obrázkami, postavičkami, príšerkami, škriatkami a rozprávkovými bytôstkami, zvieratkami a jesennými zázrakmi.
 Dnes sme si doniesli z prechádzky domov konáriky a šišky a tak sme vyrobili strom a "Šiškuliačika"


Na kartónový podklad som tavnou pištoľou nalepila konáriky tak, aby vytvorili strom a o zbytok sa už postaral Adamko.


 Farby sme použili akrylové a iba žltú a červenú. Miešanie tých dvoch nám potom dalo i oranžovú a rôzne odtieniky.



Adamko najprv pracoval len so štetcom a vytvoril tak základ, potom obrázok dotvoril koncom ceruzky (tou gumou), ktorú odtláčal na papier.


 Šiškuliačika som robila poväčšine ja, ale Adamko sa na ňom dobre bavil, smial sa až sa za bruško chytal a samozrejme komandoval čo, kde a ako mám prilepiť :-)

 Máte aj vy rovnakú "zberateľskú" alebo inú úchylku ako ja?

Želám pekný víkend.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára