... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

sobota, 3. októbra 2015

Oberačka

Počasie bolo túto sobotu krásne a tak, ako každý rok, aj teraz sme sa vybrali oberať na záhradu plody jesene. Deň bol ako z rozprávky, vyklčovali sme takmer celú záhradu, náš tatko krovinorezom upravil všetky živé ploty a kríky čo máme, pooberali sme hrozno, jablká, Adamko bol ako v siedmom nebi ani sme nevedeli že ho máme, tak krásne sa hral a pomáhal.


 Väčšina hrozienok, ktoré Adamko pozbieral poputovali do bruška :-)


Hrozna sme pozbierali naozaj neúrekom a už teraz sa teším na hroznovú šťavu, ktorú sa tento rok chystám urobiť a plánujem vyskúšať aj hroznový džem, aby sme mali na Vianoce čím plniť koláčiky.


 Aj jabĺčok viselo na strome neúrekom, no veľa ich opadalo na zem, pretože pred časom v okolí zúrila víchrica a veľa ovocia sa jej podarilo poničiť.








Adamko mi pomáhal pozbierať opadané jablká a naložiť ich na fúrik.



Ja som bola šťastná ako blcha, síce som vynosila toľko fúrikov bordelu, že si dnes ani kríže ani ruky necítim, ale hreje ma na srdci, že sme sa konečne do toho pustili. A obstrihala som aj ruže, tak mám dodriapané ruky, ale dúfam, že a jar sa mi ružičky odvďačia a pekne zakvitnú, tak ako táto. 


Ach nie je nad pobyt v prírode. veľmi by som chcela mať jedného dňa domček, je to predsa len iné, keď toto všetko má človek v záhrade pod nosom a nemusí za tým cestovať.
Deň sa naozaj vydaril a tak už ostáva len nazbierané ovocie spracovať a uložiť na zimu.


Využite ešte toto krásne počasie a prežite krásnu nedeľu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára