... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

nedeľa 25. októbra 2015

Vraj... "Keď je mamke lepšie...

...hneď je doma veselšie a krajšie." vyznamenal ma dnes môj drahý manžel. Tak som sa potešila a upiekla rodine jablkový koláčik, aby sa potešili aj oni.


A že mi dnes bolo už naozaj lepšie, potvrdzuje, aj môj nový kuchynský doplnok, ktorý som si narýchlo zbúchala, kým Adamko spinkal. Liezli mi už totiž na nervy krabice od všeličoho, čo kuchyňa dala, pohodené kade tade, kde sa zmestia v skrinke. Teraz pekne poslušne, čakajú zoradené na svoj čas, kedy sa budú hodiť :-)


No a ešte jedna kreatívna chvíľka bola už aj v spoločnosti Adamka, kedy sme si urobili takýto pekný listový venček. Základom je papierový tanier, z ktorého sme vystrihli vnútro a potom už len tavnou pištoľou nalepili, listy a Adamko pridal aj zopár gaštanov.


Prajem krásnu a pohodovú nedeľu v kruhu rodiny :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára