... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

nedeľa, 8. novembra 2015

Jeden hmlistý deň

Zobudili sme sa do krásnej, ospalej a zahmlenej nedele. Cez okno nebolo vidieť ani na krok. Hotová romantika. Tak sme si rýchlo zapálili sviečky, zavŕtali sme sa ešte na chvíľu do perín a čítali knižky.


Zvyšok dopoludnia si moji chlapci užívali "pánsky deň". Najprv opravili všetko doma a potom sa presunuli do dielne, kde už niekoľko víkendov spoločne pracujú na novom bicykli a ja som tak mala trošku čas tvoriť.



 Už nejaký čas premýšľam ako tento rok vymyslieť adventný kalendár pre Adamka, čo doň povkladať a akú pridanú hodnotu do jednotlivých drobnôstok vdýchnuť.
 A konečne sa to začína rysovať. Hurááá, prvá drobnosť pre Adamka do adventného kalendára je hotová. Je to jeho prvá záložka do knihy.


No a keďže po čase mi už chlapci začali chýbať, urobila som im malé prekvapko, aby mali do čoho zahryznúť keď prídu vymrznutí z dielne.

ČERNICOVÝ KOLÁČIK


- 400 g polohrubej múky
- 200 g práškového cukru
- 200 ml oleja
- 700 ml kompótu
- 2ks prášok do pečiva

Neexisuje rýchlejší a jednoduchší koláčik, robím ho ak má prísť nečakaná návšteva, alebo len tak, ak máme chuť na koláčik aj napriek tomu, že v chladničke nie sú vajíčka či mlieko.  Múku som preosiala aj s práškom do pečiva a cukrom. Priliala som olej a kompót, zamiešala a naliala na vymastený a vysypaný plech. Upiekla som a hotovo :-)


:-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára