... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

pondelok 30. novembra 2015

Koľko dní je do Vianoc?

Na tohtoročné Vianoce sa teším snáď ešte viac, ako na tie predošlé (aj keď to tak asi bude vždy, že tie nadchádzajúce, budú pre mňa tie naj). Jednak Adamko všetko vníma zase o niečo inakšie ako minulý rok a jednak sú už aj tie prípravy pre neho zaujímavejšie.


Preto som si teraz dala trošku viac záležať aj na adventnom kalendári pre Adamka, hlavne na jeho obsahu. Stačilo natrieť štipce a latkovanú mriežku (pôvodne do záhrady na kvety) na bielo.



Namaľovať na štetce tváričky snehuliakov...


zabaliť balíčky...


a pripevniť ich na mriežku.Už teraz sa neviem dočkať keď sa Adamko ráno zobudí, nájde kalendár a otvorí si prvé prekvapenie.



V balíčkoch sú rôzne drobnosti od lega, cez aktivity, ktoré spolu budeme robiť, dobrotky až po zážitkové prekvapenia. A ak by niekoho zaujímalo čo presne tam je... nech sa páči, zoznam prekvapení som vložila tu.


Mimochodom, jeden som robila aj pre mužíka :-)


Krásny adventný čas želáme od nás.
M.

6 komentárov:

  1. najkrajsi adventny kalendar aky som kedy videla :) a som si ista ze ten buducorocny bude este krajsi !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera! Taky jsem letos vyráběla, tak vím, kolik času to sebere. Naštěstí se investice bohatě vrací, když děti každý den rozbalují:) Přeji krásný advent. Petra (z Nápadů pro Aničku)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, stojí to za to. Je to z lásky a pre tie naše drobce, veď čo by sme pre ne neurobili, že? :-)

      Odstrániť