... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

piatok, 20. novembra 2015

List Ježiškovi

Na prechádzke si Adamko všimol, ako už pomaly rozvešiavajú na pouličné lampy vianočnú výzdobu... a tak sme sa vlastne k tomu dostali. "Mamka čo to je a načo to tam dávajú? ... A kedy budú Vianoce? ... a príde Ježiško aj k nám?"... áno príde Adamko, a ak mu napíšeme list so svojím želaním, možno nám pod stromček donesie aj prekvapenie. A tak sme mu napísali :-)


Pôvodne som tento rok ani nepomyslela na nejaké písanie listu, myslela som, že je na to Adamko ešte malý, ale keď to tak krásne a prirodzene vyplynulo zo situácie, dali sme sa na to a bolo to naozaj čarovné.


Adamko si k písaniu dokonca vypýtal zapáliť sviečku (teraz si ich pálime doma často a tak má pocit, že si to vyžadujú aj takéto zvláštne udalosti :-) prekvapilo ma to, bolo to od neho milé.


Najprv sme sa dohodli ako Ježiška oslovíme a potom mi Adamko nadiktoval čo mám napísať. Potom pripísal niekoľko želaní aj on sám. Želania mi vohnali úsmev na tvár, pretože moje dieťa sa proste nezaprie- hlavnými želaniami boli torta a tenisky (pre vysvetlenie, moje dieťa je večne hladný, topánkový minimaniačik, ale o tom niekedy inokedy:-D ).


List sme potom vyzdobili odtlačkami našich prstov, Adamko naň namaľoval niekoľko obrázkov a odtlačili sme aj pečiatky- stromčeky a hviezdičky... nech to máme už trošku "vianočné".





Vyzdobili sme aj obálku.


Nezabudli sme ani na Ježiška a do listu sme mu vložili darček. Adamko ho vybral úplne sám- obrázok autíčka, ktorý minule namaľoval a jeden keksík.


No a potom sme odniesli list na balkón, aby si ho tam mohol Ježiško vyzdvihnúť a Adamko ho zaťažil kameňom, aby ho vraj ani ten najväčší vietor neodfúkol.



 Bola som prekvapená, ako to celé Adamko prežíval, celý večer chodil nakúkať, či si list ešte Ježiško neodniesol. To bolo prekvapenie, keď ho tam už na druhý deň ráno nenašiel :-) 


A tak sa týmto dopisom u nás započali vianočné prípravy, hurááá :-)

Píšete aj vy ešte listy Ježiškovi? U nás to bolo zatiaľ neplánované, ale o to krajšie. No hlavne mi to zavoňalo Vianocami, ktoré ja tak milujem a od kedy máme Adamka, mám ich rada ešte viac.
Prajem krásne dni.

2 komentáre: