... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

utorok, 10. novembra 2015

Ruka v ruke

Jeseň sa nám ochladzuje a pomaly sa poberá na stretnutie s pani zimou. Budú spolu kráčať ruka v ruke, kým sa úplne nerozlúčia pod snehovou prikrývkou. No ešte vždy to vonku hýri všetkými farbami, je to také krásne. Dnes na prechádzke som zase mohla oči nechať na tej nádhere vonku.






 Dve hodinky na čerstvom, už poriadne chladnom vzduchu, tanier pariacej sa slepačej polievočky a jedna prečítaná rozprávka = Adamko zaspinkal ako dudok. Ja som sa pustila do tvorenia, predsa len čas vianočný sa blíži a ja mám tie prípravy naň veľmi rada. Rozhodla som sa renovovať našu tohtoročnú vianočnú výzdobu a rozšíriť ju o niekoľko filcových srdiečok.



 Želám krásny deň.
M.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára