... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

nedeľa, 20. decembra 2015

Plávajúce plamienky

Dnes sme s Adamkom liali sviečky, teda lepšie povedané kvapkali. Mamka mi doniesla nalúskané orechy spolu s polovičkami škrupiniek (ďakujem mamka :-) a tak sme sa pustili do toho.


Najprv som chcela vosk roztápať vo vodnom kúpeli a nalievať do škrupiniek, ale keďže celá akcia zase raz prebehla absolútne neplánovane, upustili sme od toho a kvapkali sme si ho do škrupiniek rovno zo sviečok. Do škrupinky sme vložili kúsok knôtu (kúpite napr. tu) a nakvapkali vosk. Trvalo to síce dlhšie, ale neubralo to nič na čarovnosti momentu a plne sústredená Adamkova tvár je toho jasným znakom :-)


Zachytiť moje dieťa, s mojím úbohým foťákom a ešte k tomu bez blesku, je absolútne nemožné a preto i kvalita fotiek je hrozná, no i tak vidno, ako sa sústredil, mračil, snažil... úžasné a ja som sa v duchu vytešovala, že precvičuje jemnú motoriku a pinzetový úchop :-D



Pred púšťaním lodičiek na vodu mal už Adamko rešpekt. Pustil teda jednu a chcel, aby som ostatné pustila ja. 








Užite si posledné predvianočné dni v harmónii, pohode, bez náhlenia a v kruhu blízkych.


M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára