... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

utorok, 8. decembra 2015

Poštou...

... od srdca, pre všetkých ktorí sú nám drahí.


Prvý deň... "maľovací"
Cvrček bol činnosťou absolútne zaujatý, myslím, že by kľudne rúčkami opečiatkoval aj kamión papiera, ešte, že hlad bol silnejší, inak pečiatkujeme ešte teraz :-)




Druhý deň... "dolaďovací"
Bol už viac menej na mňa. Adamko pomaľoval niekoľko úvodných snehuliakov, niekoľkým z nich urobil gombičky a potom ho viac zaujalo kreslenie čiernou fixkou po svojej ruke, tak som ich dokončila ja :-)




Teraz už len naobálkovať a vydať sa s nimi na poštu, aby mohli čoskoro potešiť našich drahých.
Posielate ešte pohľadnice? Ja sa vždy poteším, ak nejakú nájdem v schránke.

Pekné dni.
M.

4 komentáre:

  1. ano posielam a toto je skvely napad na originalnu pohladnicu!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je super, že posielate, myslím, že dostať pohľadnicu do schránky má oveľa väčšie čaro, než dostať záľahu smsiek, že? :-) Krásne sviatky prajem.
      Marianna

      Odstrániť
  2. pre mňa je to tradícia od detstva kedy mne naši dávali za úlohu písať pohľadnice tak mi to zostalo. Ja odošlem 10 pohľadníc a prídu mi 3 pohľadničky lebo niektorí to už samozrejme nerobia, nechce sa im atď :D pre mňa je to pasia a teraz robievam aj so staršou dcérkou kadejaké pečiatkové s raznicami.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mňa je to radosť, ja každý rok premýšľam, aké vytvoriť tentoraz, aký motív, aké prevedenie... :-) som pohľadnicový nadšenec :-D A teda konečne po tých rokoch si ich aj ja nachádzam v schránke o niečo viac, ako minulé roky... tak sa z toho potom, teraz už aj s Adamkom, radujeme :-)

      Odstrániť