... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

sobota, 5. decembra 2015

Stavbár- opravár

Po autíčkovom, rytierskom a následne hasičskom ošiali tu máme ďalší- stavbársko- opravársky.
Na to, že moje dieťa chodí s prilbou ešte aj spať som si už zvykla z čias hasičského a rytierskeho obdobia. Akurát teraz sa k prilbe pridalo aj množstvo náradia, skrutkovačov, píliek, klieští, kladív a čo ja viem čoho ešte všetkého. Tatikov kufrík s náradím je v neustálej pohotovosti.

Vlastne teraz ani nerobíme nič iné, len všetko "akože" opravujeme, skrutkujeme a ako Adamko hovorí "kladivujeme".


A keďže sme už s Adamkom naozaj potrebovali trochu "opravárskej" zmeny, rozhodla som sa vymyslieť ako inak sa ešte dá náradie a táto Adamkova vášeň využiť.
Hľa, tu sú nápady.


Priraďovanie náradia.
Aké jednoduché, stačí obkresliť náradie na veľký arch papiera a priraďovať.



Skrutkovanie.
Dede nám podľa môjho návrhu vyrobil šrubovací panel. Adamko si na ňom trénuje šrubovanie, točenie zápästím, jemnú motoriku.



Vkladačka
Tatikova sada rační, je ideálnou pomôckou na vkladanie rôznych veľkostí násadiek do toho správneho otvoru. Túto zábavu si Adamko vymyslel sám a ako všetko čo skrsne v jeho hlave, ho to bavilo celkom dosť dlho.




 Pexeso
Hľadala som na nete, ale nič podobné som nenašla a tak som Adamkovi vytvorila vlastné- opravárske :-). Stiahnuť (a dať rovno tlačiť) si ho môžete tu. Keďže pravidlám ešte celkom cvrček nerozumie, začínali sme párovaním obrázkov- to mu ide veľmi dobre a tak ho pomaly začínam učiť aj pravidlá. Zatiaľ používame iba tri páry.


Zatĺkanie klincov do polystyrénu 
Nakreslila som na polystyrén farebné bodky a vznikla zároveň aj priraďovačka farieb.



Šrúbky a matice
Z jednej, už dávnejšej výmeny, máme takúto výbornú pomôcku. Keď bol Adamko menší, nacvičoval na tom šrubovanie (rúčkami), teraz už pri práci používa opravárske kľúče.


Krásne dni prajem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára