... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

piatok, 18. decembra 2015

Vianočný sensory box

 ... sme robili úplne nečakane večer pred spaním, aj keď teda veci som naň, mala nachystané už dávnejšie. Rozprávali sme sa s Adamkom o Vianociach o ich symboloch a čo k nim patrí... nakoniec to dopadlo ešte lepšie ako som si predstavovala a výsledkom nášho hrania, bola krásna mini-ikebna. 


Do nerezovej nádoby som dala všetko čo ma napadlo v spojitosti s Vianocami. Na spodok bielu guľatú ryžu, na to vatu, vetvičky, zlaté anjelské vlasy, korálky, šišku, vianočné gule, zvonček a nechýbal aj medovníček. 



Adamko mal z boxu veľkú radosť a na moje prekvapenie sa nevrhol hneď na medovník, ale preskúmal ryžu. Zahrabával si do nej ruky a prikrýval ich všetkým, čo bolo naokolo. Potom sa pustil aj do medovníčka a to bol môj čas... začala som s rozprávaním o Vianociach :-)



Prezreli sme si všetky ozdôbky, vyskúšali ako fungujú a povedali si z čoho a na čo sú.



Adamko si vyskúšal, že okrem ozdobenia seba :-) sa dajú korálky použiť aj na ozdobenie vetvičky.


 No a nakoniec došlo aj na tvorenie (u nás to akosi bez toho nejde :-D ). Vyrobili sme si "ikebanku" do malého košíka, zapálili sviečku a teraz už teší Adamka v jeho izbičke.



 Z rôznych strán počúvam, ako nikto nemá vianočnú atmosféru, lebo nie je sneh, no napriek tomu, že zatiaľ nesneží, atmosféru si vieme maličkosťami vytvoriť aj doma. My ju máme a čo vy? Prajem pekné a teplom sviečky rozžiarené, predvianočné dni.


M. 

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. ďakujeme :-) keďže robil Adamko (ja som len komentovala) príde mi, totálne dokonalá, že? :-D

      Odstrániť