... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

štvrtok, 14. januára 2016

Legujeme...

... celá rodina.


Tých pár kúskov lega, ktoré Adamko mal, nestačilo na totálny rozlet jeho fantázie a preto nám už pár mesiacov pred Vianocami bolo úplne jasné, čo Ježiškovi pošepneme do uška, aby Adamkovi priniesol.
Pošepli sme a teraz ho máme naozaj požehnane (toho lega)... za jednu veľkú kartónovú škatuľu :-)


A  tak staviame... od rána do večera, od večera do rána (to my dvaja s mužíkom :-D)  na rôzne témy, samozrejme nechýbajú rôzne dopravné prostriedky (bez toho by to nešlo), zvieratká, okienka, kolieska, panáčikovia a neviem čo ešte, tak si to teraz všetci užívame :-)






Okrem stavania rôznych stavieb, som rozmýšľala ako ďalej lego použiť, aby bolo pre Adamka ešte väčším prínosom (o čom nepochybujem, že je aj bez toho). A tak som zavítala na Pinterest a tam kopa námetov a možností ako využiť lego. Ak to zaujíma aj vás nakuknite ku mne, uložila som si tie, ktoré boli pre mňa zaujímavé.


Majte pekný deň a legu zdar! :-)
M.

5 komentárov:

  1. Prosím vás, aký typ liga máte? zaujalo ma to so šmykľavka, al.S tými srnkami, aj tá veľká zelená lego podložka je fajn:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prosím vás, aký typ liga máte? zaujalo ma to so šmykľavka, al.S tými srnkami, aj tá veľká zelená lego podložka je fajn:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aho máme lego duplo a konkrétne: to so srnkami a šmýkalkou je legu duplo lesopark č 10584 a tá veľká podložka sa kupuje samostatne a to je asi č. 2304, ale sú rôzne. Máme tam veľa rôznych krabíc pospájaných, tak ak by vás niečo ešte zaujalo, kľudne napíšem číslo.

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Áno, ešte ten domček s oknami, smyklavkou:-) ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť