... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

piatok, 19. februára 2016

Jar v duši

Dosť bolo smútku.... chce to radosť, tá potom plodí ďalšiu radosť:-) ... ja by som celkom pristala na to, ak by k nám už zavítala JAR. Slniečko, teplúčko, stále menej a menej vrstiev oblečenia, vtáčiky, kvetinky, tráva, stromy plné ružových kvetov... ááááách.


Slniečko síce niekedy nakúka, ale poväčšine je ešte zamračene a šedivo a tak si navodzujeme jar aspoň s Adamkom doma. Ale keď už predsa vykukne spoza mrakov, utekáme vonku načerpať z neho čo najviac energie :-)





My ťa teda čakáme drahá JAR, doraz čo najskôr a prines zo sebou kopec blahodárnej energie, radosti a života... tuším to už všetci potrebujú, nie len my dvaja s Adamkom :-)


Zajtra je sobota a ja mám na pláne prevetrať skrine, vytriediť haraburdy (ach človek by neveril koľko toho naznáša) a trošku to tu zreorganizovať, nech sa nám doma lepšie dýcha... juchúúú. Prajem krásny víkend.
M.

2 komentáre:

  1. Taky už potřebujeme jaro jako sůl:) dnes byl u nás první příslib, po dlouhé době sluníčko, před domem rozkvetly krokusy a na stole větvičky zlatého deště. Přeju krásný zbytek víkendu a hodně sluníčka a usměvavých lidí kolem vás.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeme a prajeme nápodobne, aj dnes u nás svietilo slniečko, človeku je hneď lepšie, ja mám chuť otvárať okná a všetko triediť :-D

      Odstrániť