... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

utorok, 9. februára 2016

Panáčikovia

... úžasní, kreatívni, zábavní, multifunkční, drevení a  prírodní a hlavne fatáziu rozvíjajúci.
Sú z dielne jednej mojej šikovnej kamarátky a jej rovnako šikovného manžela a ja som šťastná, že si títo panáčikovia našli miesto aj u nás.


Panáčikov som uložila do košíčka a nechala ich voľne "pohodených" v izbičke. Reakcia na ich objavenie, bola neopakovateľná :-)


Myslím, že kamaráti sa z nich stali okamžite, pretože Adamko ihneď skúšal ako všelijako ich vieme poskladať. Do skladania vyzýval aj mňa a veru, nenechala som sa dlho ponúkať.



 Možnosti ako panáčikov poskladať je naozaj neúrekom a dajú sa kombinovať aj s inými hračkami, Adamko napríklad vymyslel, že by bolo zaujímavé stavať panáčikov spolu s kockami a už teraz rozmýšľame, že ich zakomponujeme aj pri hre s vláčikom.







 Skladalo sa aj poobede...




 ...a skladalo sa aj podvečer.




 A priznávam sa, že aj počas Adamkovho poobedného spánku. Je to proste chytľavé, no :-)




 Tak čo, učarovali aj Vám títo kreatívny panáčikovia? Ak áno a chceli by ste si podobných zakúpiť, nakuknite sem na stránku Drevovinky, okrem panáčikov tam nájdete aj iné krásne a voňavé drevené vecičky.

M.

2 komentáre: