... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

sobota, 27. februára 2016

Rozdávačka- súťaživá :-)

Nedávno som sem pridala príspevok o našich nových kamarátoch panáčikoch, ktorý zožal enormnú sledovanosť. Váš záujem bol natoľko veľký, že ste zaplavili ich výrobcov správami. A tak som jednu sadu panáčikov od Drevoviniek dostala aj pre Vás.


Ak o nich máte záujem a boli by ste radi, aby sa panáčikovia zabývali aj u Vás, stačí mi napísať niečo milé do komentu a nezabudnúť uviesť meno a mailovú adresu, aby som výhercu mohla kontaktovať :-)


Nového, šťastného majiteľa panáčikov vyžrebuje Adamko vo štvrtok 3.3. 2016
Majte krásny víkend.
M.

50 komentárov:

  1. Dakujeme za skvele inspiracie ktore nam s Adamkom prinasate:-) Prajeme vela dobrych napadov, nech si pri hrani uzijete vela zabavy a veseleho ucenia:-) Ask
    ska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Marianka som strasne rada ze som na teba(adamka) a tvoj blog natrafila.v mnohom si ma inspirovala byt lepsim rodicom a dodala mi nepriamo odvahu posuvat toto posolostvo dalej.... prajem krasny zvysok vikendu a kopu tvorivych napadov:)))
    Zuzka:)
    monteduhovyatelier@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi radi sledujeme Vaše inšpiratívne tvorenie a čo to aj obkukáme. Želám veľa tvorivých chvíľ.
    belucio23@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi sa mi páči Váš blog a ďakujem za krásne inšpirácie ako tráviť so synom čas :) Zdenka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj :-) Dakujeme za krasne inspiracie a zelame este veeeela uzasnych kreativnych napadov ;-)
    lenka.okrajkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujeme za námahu vsetkO krásne zozbierať a pridávať do blogu 😘 ste pre nas záchrana ked prší, sneží, na dlhé rana ci popoludnia... Veľa skvelých nápadov želáme 👍 jane.hucikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zdravím Vás, Váš kreatívny blog a Vaše aktivity registrujem takmer rok prostr.modrého koníka a som rada za všetky inšpirácie, ktorými sa aj my, maminy, ktoré sme od Pána Boha nedostali do vienka toľko fantázie, môžme inšpirovať..práve dnes máme 22mesiavov, tak počas poobedneho spánku chystám chutný banánový olovrant inšpirovaný Vašou a Adamkovou kuchyňou, zo srdca Vám prajem už len všetko dobré a pozitívne, aby ste aj naďalej robili radosť aj cudzím mamičkám a detičkám. S pozdravom mama Kata a malý Šimko /kl733/ katarina.antalova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Som vďačná za tento veľmi dobrý slovenský mamka blog. Aj za to, že mamka má odvahu púšťať sa do zaujímavých vecí a potom za to, že si ešte nachádza čas inšpirovať iné mamky. Naozaj vďaka. (vikuska@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Blog je skvely!!! Milujem ho,vsetky tie napady,inspiracie. Vdaka zan!!!
    Ste uzasny sprievodca zivotom pre Adamka,on presne vedel preco si vas vybrat.
    Tak vam drzim palce aby vase spolocne zitie tu bolo krasnym a vzrusujucim bytim.
    Lenka P.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Wow, ďakujem Vik a Čítajme si spolu za ďalší skvelý tip na blog. Tento vyzerá fakt úžasne. Nebudem sa tu rozpisovať, nestihla som ho ešte celý prejsť... Idem sa hneď do neho zahryznúť! :) Moji dvaja malí veľkí chlapi čakajú, že im mama zase niečo kreatívne vymyslí :) A tento blog tu ponúka toľko nápadov <3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Panáčikovia sú výborní, písala som aj na FB a teda 7 panáčikov stojí 10 eur tak celkom dosť to vychádza a keď sa tu objavila možnosť zasúťažiť veru prečo nie :D! A na tvoj blog chodím rada, už sme pár aktivít vyskúšali aj knižné inšpirácie sa tu dajú nájsť, teším sa že máš chuť podeliť sa o tvorivé nápady s ostatnými, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Waaaau. Ti su paradni. Aj mi by sme sa radi zahrali :-). Dakujeme za krasnu inspiraciu ;-)
    sottnikovci@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. No ti su krasne napaditi, ti panacikovia. Moj drobec by sa im velmi potesil. A mama sa tesi dalsim kreativnym napadom z Adamkovho ihriska. Vdaka! (dorieswim@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Klobuk dole mamina, tolko toho stihas vymyslat, pripravit malemu veci na tvorenie a este si vsetko pekne zaznamenavas na blogu - lepsie ako scrapbookovy album i ked urcite aj ten niekde po veceroch vyrabas.
    Ludi ako ty, kreativnych a ochotnych sa nezistne podelit s napadmi by malo byt viac a zivot by bol ovela krajsi. Adamko ma stastie, ze ma taku super maminku. Len tak dalej.
    vierush@yahoo.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Prave som sem chcela napisat,ze by bolo super vas niekedy stretnut aj osobne,kedze sme z rovnakeho mesta..a v tej chvili mi docvaklo,ze my sa uz vlastne stretavame, na kurze Montessori ;-) parada :-) svet je maly :-)
    ifkatomkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Wau , kedy to stíhate ? Nádhera , nemôžem sa na Vas album vynadivat .... A perfektne nápady .Julia

    julia.kapitulcinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Dakujem za vsetky uzasne napady a inspiracie, ku ktorym som sa prostrednictvom tohto blogu mohla dostat ☺. Robit takyto blog chce vela odhodlania, nadsenia, aj na ukor svojho volneho casu a vsetci vam za to dakujeme ☺
    mirus1311@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. ahoj, chcela by som byt tvojim dietatom :) - tolko super veci spolu s adamkom robite. a na adamkovi vidiet, aky je stastny a spokojny. drzim palce. ada (fadarera@email.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. S dcerkou Amy ti dakujeme za super napady,ktore sme si mohli vyskusat :) Vcera sme kupili penu na holenie, dokupime modre farbivo a hura na dazdovy mrak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ďakujem za skvelú príležitosť zasúťažiť si :) a rovnako ďakujem aj za Tvoje nápady ako môžeme vyrábať deťom v očkách hviezdičky a na perách najkrajšie úsmevy... kasakova.m@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. 1x sa zapájame do súťaže, ešte sme nevyhrali..náhodou som natrafila na albumiky včera večer a išla spať o polnoci :-) Krásne, ďakujeme za inšpirácie.. Maminka je veľmi šikovná a o Adamkovi ani nehovoriac.. My máme doma tiež Adamka 11mesiačikov a v máji 3 ročného Palka, s ktorým, keď bratček dovolí, maminka sa snaží robiť rôzne aktivity. Milujeme autá a všetko na kolesách - takže albumik hráme sa s autíčkami - je bomba :-) Prajeme všetko dobré... eva.gavlasova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Dakujeme mamine aj Adamkovi za krasne inspiracie :) Obdivujem Tvoju kreativitu pri vytvarani aktivit pre Adamka, ale aj pri pisani tohoto blogu, ktory je pre mna studnicou napadov ;) Dakujem!
    evickam@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Dakujeme aj my, vzdy sa nieco nove naucime :) Marienka.mydlova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Super, že existujú také kreatívne a šikovné mamičky ako Ty. Vďaka Vám máme potom my, menej kreatívne, odkiaľ čerpať inšpiráciu a robiť s deťmi takisto takéto parádne aktivity... Vďaka :) desatnikova.julia@gmail.com.

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Dakujem za inspiracie a napady, nasmu krpcovi sa vzdy nieco zapaci :-)
    jana.kovackova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Obdivujem kreativitu a Adamko ma velmi sikovnu maminu,bodaj by mali aj viacere deti take stastie :-) miruska82@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Marianka, som rada ze sa s nami vzdy podelis o vyborne napady a tipy ako sa s detickami zabavit :-) prajem vela inspiracii a drzim palce ;-) Gabika, gabrielkap@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Tento blog som objavila len teraz a je uzasnyyyy. Skvele napady a inspiracie a je super, ze sa s nami o ne takto delite. Adamko ma perfektnu maminu, vdaka ktorej urcite pribudlo na Slovensku mnoho mamiciek, ktore minimalne jeden napad vyskusali doma ��
    gahirova@gmail.co.

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Vela stastia a lasky celej rodinke, dakujeme za napady, Eva, sosatkou@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Ahoj, uz viac mesiacov sledujem tvoj blog, inspirujeme sa s mojim synom a tiez v nasom detskom centre zas inspirujem ja maminky z Vasich napadov :-) patri Vam velka vdaka :-) Pekny vecer, Erika. - ericka069@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  33. pri tomto blogu by som dokazala nocovat :) vsetko dobre rodinke, Lea, shmoulinkaa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Ďakujem za super kreatívny a inšpiratívny blog!
    heiser.marta@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Dakujeme za krasne napady na hru s detmi, ale aj zaujimave clanky zo zivota o zivote.. :) este vela chute do pisania. Pa Katka
    katkae@post.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Prezeram si Vas blok uz dlhsie a vyberam si co by nasu Zuzanku mohlo zaujat. Sprijemnujeme si tak nase spolocne chvile. Niekedy napad padne na urodnu podu a niekedy nie. A tak skusame dalej. Vdaka za tak velku studnicu moznosti ako urobit den nasim drobcom este radostnejsim.

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Vzdy rada nazriem do tohoto blogu a moj maly samozrejme so mnou. Dakujeme za krasne inspiracie!
    Janka
    jane.vavrovicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Ďakujeme za skvelé inšpirácie. tatiana.kelemenova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Dakujem za inspiraciu a za dobre napady. lastovicka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Vas blog navstevujem casto a vzdy sa nadchnem kazdym vasim napadom,krasne sa to cele cita,citit z toho nehasnucu lasku,vnimavost a to ze ste pre vasu rodinku vsetkym!Prajem este vela vela tvorivych dni s Adamkom a celej rodinke zo ❤ len to naj!
    ambrusovabarbora@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. jeeejda uzasna sutaz na nasom oblubenom blogu :-) drzime si palce - sabina.peterova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Jej ty si teda veľmi šikovná klobúk dole, nevedela som O tomto blogu ale asi si ho odteraz častejšie pozriem je skvelý. Držím palce nech všetko ide podľa tvojich prianí. Lydka
    Smarticka.lyla@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. waaaaau,skvele.panacikovia su paradny :-) u teba je vzdy vela inspiracii
    Jana
    jana.nagyova4@gmail

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Priznávam, našla som Vás len dnes /niekto na facebooku zdieľal Váš blog/, ale musím povedať, že také niečo som hľadala už dlho. Kým bol manžel na prechádzke s dcérkou, neodtrhla som oči a je tu teda veru čo pozerať..super teším sa na toľko nových hier a inšpirácií;) Ďakujemeee Tanka&Terka kylesimmons555@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť