... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

pondelok 15. februára 2016

Tvoríme farbami...

 ... tvoríme voskom.


Minulý týždeň som prežila krásny deň... mamičkovký, no predsa trochu iný. Navštívila som workshop, enkaustiky a musím povedať, že táto hra s voskom mi učarovala. Celá akcia sa konala v jasličkách Chrobáčiky, kde nám milé pani učiteľky... kým sme my mamičky tvorili... pripravili program pre našich drobčekov.


Workshop viedla milá pani Jana Bakičová, ktorá sa venuje enkaustike profesionálne a o svojej krásnej práci hovorí... "Pomáham ľudom kreatívne tvoriť, objavovať svet farieb a pochopiť ako prostredníctvom nich môžeme ovplyvňovať naše emócie, zlepšovať si tak zdravie i život."


Kurz sa niesol v príjemnom duchu. Naučili sme sa aké základné pomôcky pri tejto technike potrebujeme a venovali sme sa trošku intuitívnej kresbe. Každá z nás si technikou intuitívnej kresby vytvorila vlastné malé dielko. Ak by ste si niečo podobné chceli vyskúšať aj vy, viac informácií o enkaustike, kurzoch a aktivitách pani Janky, si môžete pozrieť tu na jej facebookovej stránke, alebo aj na jej webe tu.






Verím, že sa ešte s pani Jankou stretneme a opäť nasajem čo to z jej krásneho umenia.
Prajem Vám všetkým pekný pondelkový deň.
M.

4 komentáre:

  1. Ďakujem za milé slová. Som veľmi potešená, že sa Vám kurz páčila a, že Vám priniesol nové informácie a krásny zážitok z tvorby horúcim voskom. Teším sa na ďalšie stretnutie. Jana Bakičová

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je vôbec za čo, ja ďakujem Vám za príjemné zážitky, teším sa nabudúce :-)

      Odstrániť
  2. Prekrásne! Enkaustika mi učarovala už dávno, ale zatiaľ som nemala odvahu vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčam vyskúšať, je to bomba. Už premýšľam ak sa na kurz dostať znova :-)

      Odstrániť