... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

streda, 2. marca 2016

Január- Február 2016

Akosi mám poslednú dobu potrebu bilancovať,  pozerám do minulosti a vrúcne očakávam budúcnosť a preto som sa rozhodla pokračovať vo fotokalendári, ktorý som písala minulý rok. Má to niečo do seba, keď si vieme spätne v skratke pozrieť čo sa udialo, na čom sme sa zasmiali, čo sme zažili, kde sme boli, alebo čo máme nového :-)
A preto retrospektívne... trošku z toho ako sa začal náš rok 2016.

Vianoce boli krásne a požehnané.


Napriek tomu, že nám nebol počas sviatkov dopriaty sneh, užili sme si krásy prírody aj tak.


A keď už sme zložili stromček (chlapci ho popílili a odniesli na chatu, na jar si na dreve z neho zvaríme nejaký čajík, alebo vínko), odložili výzdobu a zmierili sa s upršanou zimou, matička príroda nám poslala na zem oneskorený vianočný darček... sneh.


Zažili sme si ťažké chvíle...


... no po nich pomaly opäť vykúka slniečko a chuť žiť naplno.


Adamko sa definitívne rozlúčil s plienkami, keď svoju poslednú daroval macovi Bonifácovi a oznámil mi, že na noc mu už plienku nemám dávať.


Absolvoval svoj druhý karneval v živote a  prvý krát videl divadielko.


No a v závere sme sa zúčastnili krstín dcérky Adamkovej krstnej mamy.... mimochodom ja som sa stala krstnou mamkou :-)

♥ ♥ ♥

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára