... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

utorok, 1. marca 2016

Tu tuuuut

Dnes Adamko vyhrabal z našej zázračnej krabice (box, v ktorom skladujeme zaujímavosti, ktoré by sa ešte raz mohli na niečo zísť) kus kartónu a oznámil mi, že ide vyrobiť auto. "Dobre teda a ako ho vyrobíš?" "No tuto vyrežem a potom namaľujem." Skoro mi zabehlo pri slove "vyrežem," ale zachovala som chladnú hlavu a začali sme chystať potrebný materiál.


Nachystala som Adamkovi vhodný nôž a s hrčou v krku som čakala, čo sa bude diať, pripravená okamžite skočiť a zabrániť akémukoľvek zraneniu... rezal, bodal, snažil sa a napokon uznal, že teda mám vyrezať otvor do auta. Uff vydýchla som si a zbytok tvorenia už bola jedna veľká zábava :-)



 Adamko sa ako tradične rozhodol pre modrú farbu, ale vypýtal si nálepky na ozdobu, tak som sa potešila, že konečne aj nejaká iná farba :-D




 Nakoniec Adamko dolepil kolieska, dvere a bolo hotovo.



Krásne dni.
M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára