... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

štvrtok, 3. marca 2016

Už poznáme výhercu

Taaak a výherca je už jasný :-)


No ešte predtým, než odhalím jeho meno, sa chcem všetkým zúčastneným poďakovať za nádherné slová. Neodpisovala som Vám konkrétne na správy, aby som si vedela odsledovať, ak prišli nové komentáre, ale naozaj ma vaše odkazy dojali a milo prekvapili.
Ďakujem vám.


No a teraz už k samotnému žrebovaniu.
Na Adamkovu žiadosť sme použili modrý papier a musím uznať, že pravdepodobne budem musieť vymyslieť aj nejaké iné súťaže... pretože moje dieťa to naozaj chytilo.
Hneď po vyžrebovaní právoplatnej výherkyne panáčikov, som Adamkovi dala košík s vašimi menami k dospozícii a postupne vás vyžreboval úplne všetky :-D 


No a teraz už naozaj... tramtadadáááá... tu máme výherkyňu panáčikov. Milá  ifkatomkova@gmail.com, srdečne gratulujem a dnes alebo zajtra ti píšem mail a od teba si spätne poprosím zaslať adresu, aby som vedela kam panáčikovia poputujú.


Vám ostatným ďakujem za účasť a dúfam, že aj naďalej Vám môj/ náš blog bude prinášať inšpirácie na tvorenie, zábavu,  alebo len tak na trávenie chvíľ s našimi deťmi.
Vaša Marianna

1 komentár:

  1. hm.... nuz dobre, tak vyherkyni gratulujem;-) ....esteze som sa nespoliehala na stastie a uz ich mam objednane na ceste:-) Tesime sa na nich a esteraz vdaka za tip:-)

    OdpovedaťOdstrániť