... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

nedeľa, 3. apríla 2016

Banánová nedeľa


Adamko s tatikom mi doniesli domov z prechádzky krásne tulipány, spolu s pivoňkami sú to moje najmilšie kvety a je jedno akú majú farbu, moji chlapci to vedia a tak mi teraz, keď je ich sezóna, robia radosť každú chvíľu... juchuuu :-)


... chuť na sladké a v chladničke jediný prezretý banán. Nevadí, kamoš internet pomohol a objavila som tento skvelý recept. Zaraďujem ho do svojich obľúbených kategórii "čo dom dal" a "šup, šup a je hotovo". Pre prípad, že sa jedného dňa z kamoša internetu stratí, zapíšem si ho aj sem.


Banánový chlebík 

  1 prezretý banán, 
4 kopcovité lyžice jablkovej výživy, 
150 g hladkej špaldovej múky, 
3 PL kokosového cukru (ja som dala brezový)
30 g kokosu, 
20 g mleté mandle (ja som dala vlašské orechy)
100 ml vlažného mlieka, 
8 ks sušené figy nakrájané na drobno, 
1/2 čl prášku do pečiva (bezfosfátový, tzv. vínny kmeň)

Banánik popučiť, primiešať ostatné ingrediencie, nakoniec na drobno posekané figy a všetko to spolu vyliať do vymastenej silikónovej formy (ja som dala formu na srnčí chrbát). Pečieme na 180 stupňoch asi 40 minút. Nakoniec som chlebíček posypala grankom, ale kľudne ho môžete poprášiť práškovým cukrom, alebo obliať čokoládou.


Prajem dobrú chuť a krásnu nedeľu, my utekáme nakúpiť ďalšie banány :-)
M.

http://www.blogerroka.sk/2015/moje-a-adamkovo-ihrisko/

2 komentáre:

  1. Né, já jsem zrovna večer jeden poslední přezrálý banán snědla:( Ale určitě zkusím, vypadá fakt jednoduše, dobře a zdravě!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja odkedy pečiem s banánom, tie prezreté nikdy nevyjedám, vždy sa zídu :-D a áno, je perfektný, dnes idem robiť ďalší, moji chlapci si pýtajú :-)

      Odstrániť