... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

piatok, 29. apríla 2016

Nácvik strihania, alebo DIY puzzle.

Dnes podvečer Adamko vyrobil puzzle. 

 
A ja som ostala úplne paf. V závere aj on sám, keď som mu povedala, že vlastne vyrobil skladačku. Do ničoho som nezasahovala, len som to zaznamenala a v tichosti čumela :-)




Úplne sústredený najprv postrihal obrázok, ktorý som pôvodne mala pripravený na dotvorenie kolážou. A potom, čo dostrihal a obrázky boli pred ním pohodené, začal ich skladať opäť dohromady a poskladal obrázok naspäť. Tá radosť nemala chybu, keď zistil, že sa to dá a že to čo bolo pred chvíľou neporiadkom na stole, je odrazu opäť zmysel dávajúci obrázok :-)



Zahľadený do blba a výrok storočia: "Mamka, ja som to dokázal"


 Som proste hrdá mať :-) 
Majte pokojný a pohodový večer a ešte raz krásny víkend.
M.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára