... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

piatok, 27. mája 2016

O bezvláskovej princeznej

Je veľmi veľa kníh, ktoré by som chcela, aby sa jedného dňa dostali Adamkovi do rúk a odovzdali mu niečo zo seba a táto je jedna z nich.


Príbeh o bezvlasej princezničke, ktorá tiež našla lásku svojho života je práve tým pravým, ktorý chorým deťom dáva nádej a tým zdravým veľké ponaučenie.


Myslím si, že v dnešnej dobe je veľmi dôležité viesť naše deti k úcte, tolerancii a empatii voči sebe navzájom. Naučiť ich ľúbiť a rozdávať posolstvo dobra ďalej. Naučiť ich neodsudzovať a neposudzovať na základe obalu, ale práve vedieť preniknúť do hĺbky a nachádzať v ľuďoch a vo svete to pekné, čo v ňom a nich je.


 Táto kniha je pre mňa prekrásnym dielom, s krásnou myšlienkou, ktoré som zhltla na jedno posedenie a už teraz sa neviem dočkať, kedy si ju budeme čítať spolu s Adamkom. Verím, že i jeho nadchne tak ako mňa, a odnesie si z nej to krásne posolstvo, ktoré moja obľúbená detská autorka Gabriela Futová v spolupráci s nadáciou Dobrý anjel, tak nežne, milo a ohľaduplne v tejto knihe posunula ďalej do sveta.


Ak aj vy chcete mať v knižnici tento skvost a tak zároveň pomôcť deťom, ktoré to naozaj potrebujú, môžete si ju kúpiť tu. Spolu s ňou k vám dorazí aj krásna maľovanka.


Užívajte teplých dní, pre nás, ktorý musíme ležať v posteli prajem rýchle uzdravenie.
M.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára