... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

sobota 28. mája 2016

Spinkovačka

Sobotné upratovacie seansy si u nás doma zakorenené už celé veky, no pre Adamka sú asi tie najneobľúbenejšie. Povedzme si to na rovinu... nudí sa. Ja chcem mať popratané čo najrýchlejšie a najefektívnejšie a preto pobehujeme spolu s naším tatom po byte ako podkúrené veveričky. Zato Adamko sa nie a nie zapojiť, radšej vymýšľa samé lotrovinky :-)Dnes sa však nenudil... pri prataní objavil spinkovačku.


Medzi papiermi na maľovanie, ktoré má Adamko na svojom písacom stolíku pripravené na samostatné použitie si našiel obrázok žabky a hneď sa pustil do práce. Zisťoval ako spinkovačka funguje, ako silno treba kľuku stlačiť, aby sa spinka "zahryzla" do papiera.



 Aby Adamko pochopil pravý zmysel spinkovača, čo je spájať papiere, navrhla som mu nastrihať si iný papier a prispinkovať ho k žabke.




 Naučil sa spinkovač aj rozložiť, naplniť a znova zložiť a použiť. Lebo čo je asi zrejmé... zásoba spiniek nám totižto niekoľkokrát došla :-)



No a na záver ešte Adamko žabku vymaľoval. Tu som si všimla, že musíme dopilovať úchop farbičky, akosi mu to ešte celkom nejde, drží ju vždy tak ako mu práve príde pod ruku, málo kedy si ju sám opraví do správnej polohy.




Milujem, keď Adamko takto objavuje úplne obyčajné veci, zistí ako fungujú, ako sa používajú, na čo slúžia a z čoho sa skladajú. 
Len ja som toho zas veľa nestihla popratať, nedalo sa nedívať, ako ho to bavilo :-)

Vaša M.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára