... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

utorok, 21. júna 2016

Jaskyňa

Adamko v posledných dňoch prežíva nejakú zo svojich vývinových fáz.. resp. kríz. Je to s nim niekedy poriadne ťažké a ja si občas pripadám, že som zlyhala ako mama na celej čiare. 
 Presne v ten moment ako mi takáto myšlienka napadne, snažím sa myslieť na to, že u nás práve prebieha vzdor.. a on len potrebuje cítiť kopec lásky a porozumenia.


Vo chvíľach kedy je dobre, za nič nemravčí, neplače, nekričí a neváľa sa po zemi sa stíhame nejako pekne zahrať, či niekam spolu vyraziť (i keď väčšinou kým vyrazíme, nervy mám na franforce :-D ). Minule sme navštívili Ochtinskú aragonitovú jaskyňu a Adamkovi sa veľmi páčilo.


Do jaskyne vedie 104 schodov a celková trasa jaskyne má 300 metrov, celá prehliadka jaskyne trvá asi 30 minút a Adamko nemal najmenší problém zvládnuť ju. Obzeral si krásy jaskyne, reagoval na všetko čo videl, híkal a ochkal nad každým aragonitom, ktorý nám teta sprievodkyňa ukázala, dokonca niektoré prirovnával k veciam, ktoré pozná podľa toho, čo mu pripomínali.



V jaskyni sa smelo fotiť len za poplatok a tak máme fotky aspoň z vonku, ale nevadí, krásy jaskyne a Adamkové emócie pri prehliadky, sme si tak aspoň vedeli naplno vychutnať.

 





Priala by som si viac takýchto výletov s mojimi chlapcami :-)
M.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára