... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

nedeľa 19. júna 2016

Nedeľný...

Juuuj našla som super bezmúkový a bez cukrový recept a ak sa k tomu priráta tá miska čerešní, ktorú som mala v chladničke špeciálne na túto príležitosť, nemôže z toho vyjsť nič iné ako perfektný nedeľný dezertík.


Základný recept mám odtiaľto a doplnila som ho len o na drobno nakrájané čerstvé čerešne, ktorým získal na vláčnosti a kyslosti, ktorú ja v zákuskoch môžem. I keď myslím, že vynikajúci by bol aj s akýmkoľvek iným ovocím, alebo ako v pôvodnom recepte, len tak čistý. Aháá a ešte jedna zmena, na Adamkovu žiadosť som koláč, nerobila na plech, ale urobili sme si muffinky :-)


Adamko, ako inak, pomáhal. Príprava cesta, ochutnávanie všetkých ingrediencií a hlavne odkôskovanie čerešní ho celkom zabavila.


Kokosové brownies alebo po našom... čerešňové fuffiny

1/2 hrnčeka kokosovej múky
1/2 hrnčeka kakaa
1/2 hrnčeka roztopeného masla
3 vajcia
1/2 hrnčeka medu
- na drobno nakrájané čerstvé ovocie- 
My sme dali čerešne, ale myslím, že super by sa hodili aj ríbezle, či maliny. Všetko zmiešame, rozdelíme do muffinových košíčkov a pečieme cca 30 minút pri 150°C.


Krásnu nedeľu všetkým
M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára