... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

piatok, 3. júna 2016

Zase ten hmyz

Keďže záujem o hmyz Adamka ešte neprešiel, pripravila som mu na dnes kartičky a hmyzie miniatúri na priraďovanie.


Juuj ani som netušila, že ho to až ta zaujme, hovorila som mu o hmyze aj zaujímavosti a bavili sme sa o ich telách, o tom čo papajú, rátali sme nožičky, ukazovali si ako sa pohybujú a aj skúmali lupou. Hotová som bola ako ho to bavilo :-)



Počítali sme nožičky a porovnávali... pavúka, mravčeka, muchu, švába ... Adamko spočítal aj sebe nôžky a pýtal sa ako je to možné, že ich nepotrebujeme tak veľa ako pavúk :-D 





Pozorovanie lupou, je momentálne Adamkova obľúbená činnosť. Lupu nosíme všade zo sebou. Hmyz tiež pozoroval a ukazoval mi, kde má očko, tykadlo a pod. Stále dookola ho fascinuje.. aké je zrazu pod lupou všetko veľké :-)

Ak by ste aj vy chceli miniatúrky hmyzu nájdete ich napr. tu.
Želám pekný víkend. My ideme oslavovať narodeniny mojej mamky, tak sa idem nachystať, zbaliť darček a hurá zajtra vyrážame.
M.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára