... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

streda, 13. júla 2016

A tu máš čo zasadené?

Adamko sa večne babky vypytuje: a tu máš čo zasadené, a tu? a tu čo rastie? a tu? A tak som trošku pátrala na nete a našla som spôsob, ako ho pekne zapojiť do poznávania plodín. Námet som našla tu a tak sme si záhradku okrášlili, kamienkovými menovkami, aby bolo jasné, kde čo rastie. 


Adamko natrel kamienky základnými farbami a očká a pusinky som im už dotvorila ja. Potom sme ich spolu s babkou osadili na ich správne miesta. Menovky vyzerajú v hriadkach naozaj krásne a Adamko sa pritom naučil, ktorá rastlina ako vyzerá. 


Farba nám na slniečku krásne schla a preto boli kamienky raz dva hotové, Adamko z nich mal obrovskú radosť.  Milujem takéto krásne projekty, ktoré sú nie len zábavné, ale aj užitočné a pekne vyzerajú. Celá záhradka odrazu ožila.



Ako prázdninujete a letujete vy? čo pekného spolu vystrájate? aké už máte zážitky? Nás čaká teraz niekoľko výletov mimo domov a snáď nás to zaveje aj niekam k vode.


Prajem krásne chvíle.
M.

3 komentáre:

  1. Jé, to by se hodilo i mně - na jaře pravidelně zapomínám, kam jsem co nasela:)

    OdpovedaťOdstrániť