... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

piatok, 8. júla 2016

Keď plastelína baví nás oboch

Zbožňujeme plastelínu. Adamko sa s ňou dokáže hrať hodiny a ja veru s ním. Najnovšie (odkedy mi Adamko prestal spávať na obed) si k hre púšťame rozprávky na počúvanie a v tichosti si obaja modelujeme a pri tom počúvame rozprávočky. Je to hotový relax :-)


Sem tam sa inšpirujeme aj nejakou rozprávkou a potom to Adamko vo svojej fantázii dotiahne do dokonalosti. Minule sme začali výrobou Žížalákov, pokračovalo to automobilovými pretekmi a skončilo oberačkou jabĺk, veď pozrite. Parádne dve hodiny hrania.






Adamkov príbeh:
 Autá z pretekov zablúdili do jablkového sadu. Stretli tam aj traktor s vlečkou a pomáhali pri oberačke.




Hráte sa aj vy radi s plastelínou? Akú uprednostňujete? domácu, alebo kupovanú? Ja som túto kúpila v Lidli a veru som s ňou veľmi spokojná, stačia nám 4 tégliky a máme ju už naozaj dlho. Dajú sa aj pekne miešať farby. Ako sa hrávate s plastelínou vy?

Želám krásne dni.
M.


3 komentáre:

  1. Dve hodiny? Skutočne? To je fantázia. Skúsim doplniť plastelínové serepetičky, možno to zafunguje aj u nás.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dve hodiny? Skutočne? To je fantázia. Skúsim doplniť plastelínové serepetičky, možno to zafunguje aj u nás.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skutočne dve hodiny, my sa niekedy aj pol dňa len platelínou hráme :-D

      Odstrániť