... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

pondelok, 29. augusta 2016

Blatniačik

Kedy je moje dieťa najšťastnejšie? Keď ho necháme vyhrať sa do sýtosti podľa jeho predstáv. A tak tomu bolo aj minule u babky. Ja sama rada pozorujem, ako sa vyžíva v tom čo robí, skúma materiál, objavuje nové a nepoznané, teší ho čo všetko sa dá. 


Poznáte lepší materiál na skúmanie a poznávanie ako prírodu? Ja nie a naše deti to tiež vedia. Akosi podvedome to cítia a nechajú sa ňou krásne ovládať a viesť. Nebolo tomu inak ani tentoraz a Adamko si sám našiel činnosť, ktorá ho úplne celého pohltila.









Juj aký bol šťastný a špinavý :-) A ja som bola šťastná tiež. Dávate aj vy priestor svojim deťom vyblázniť sa tak, ako sa im to páči? Ak áno, tlieskam Vám, je to nádherne oslobodzujúce a ak nie, tak odporúčam vyskúšať to. 
Prajem krásne, posledné, prázninové dni.
M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára