... alebo ako sa hráme, tvoríme, varíme, vandrujeme a žijeme.

sobota, 20. augusta 2016

Fotkogaléria

Včera bol svetový deň fotografie, ale príspevok pridávam až dnes, keďže včera sa u nás fotilo a fotkotvorilo. Kto fotil? no všetci, vrátane Admka, ktorý si to náramne užíval, pretože inak ho zvyčajne k nášmu foťáku nepúšťame. S veľkou obľubou totiž stláča všetky gombičky (aj niekoľko naraz), prešteluváva všetky nastavenia, otvára a zatvára blesk či vyberá a vkladá baterku a kartu (v celku dosť nešetrne).


A tak je Adamko väčšinu času odkázaný na svoj vlastný foťák, ktorý síce naozaj nefotí, no vydáva blesk, hučí, je naťahovací, dá sa tam stláčať a krútiť kolieskami a tak aspoň z časti ZATIAĽ uspokojuje Adamkove potreby vášnivého fotografa.


 Hneď ako som opäť po čase otvorila krabicu plnú našich fotiek, opäť som dostala chuť dokončiť naše albumy, ktoré stoja rozrobené už nejaký ten piatok a ja sa nie a nie dostať k tomu, ich proste doplniť. Veď len prednedávnom som konečne úspešne dokončila náš svadobný album. Podotýkam, že manželmi sme už 5 rokov! Ale áno, tentoraz sa do tých albumov pustím, hneď ako bude trošku viac času, možno keď Adamko nastúpi do škôlky, ale to si asi veľmi fandím, že budem mať viac času, že?


S Adamkom sme sa rozhodli trošku sa pohrať s fotkami, ktoré už doma máme. Vybrali sme ich zopár, ktoré sme sa rozhodli trošku okrášliť a vytvoriť si doma na stene rodinnú galériu fotiek. Premýšľala som, ako to urobiť tak, aby mi pomáhať zvládol aj Adamko a nakoniec bolo rozhodnuté. Pomohli nám kamošky wishy pásky, špagátik a ratanové hviezdičky.


Najprv sme pripevnili na stenu špagátik, naň sme prichytili wishy páskami, ktoré trhal Aamko hviezdičky a nakoniec sme pridali fotky. Adamko priliepal všade kam dotiahol, s vrchnými som pomohla ja. 


 A máme na nevyužitej stienke peknú fotkovú galériu, čo poviete?


Každopádne týmto príspevkom, si zároveň dávam záväzok, dokončiť aspoň album za rok 2016, potom budem musieť dorábať spätne, ale nevadí, jedna hotová vec, dokáže u mňa spustiť hotovú lavínu motivácie do ďalšej práce. Je to tak aj u vás?
Prajem krásnu sobotu.
M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára